avatar Ten blog rowerowy prowadzi pjoz z miasteczka Pszczółki. Mam przejechane 3884.00 kilometrów w tym 2018.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.31 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy pjoz.bikestats.pl
  • Sprzęt Magnum Destiny

Leśnictwo Kolbudy

Czwartek, 2 maja 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 2

Trening i rozpoznanie terenu leśnictwa Kolbudy, czyli cudze chwalicie a swego nie znacie...

Napotkano po drodze: bociana, sarny ze 4x, chrząkające wielkie dziki, czmychające zające, lisa ...

Z uwagi na późny wyjazd w teren - powrót o zmroku, lampy były choć baterie trochę już słabe po zimie. Żeby sobie życie utrudnić, wioska Klępiny z wertepami i końskimi kupami na dróżkach polno leśnych wykonałem po ciemaku, mapy już dawno widać nie było, ale ten teren to moja miejscowa atrakcja podjazdowo-zjazdowa.

Drogi fajne : lasy, wiejskie i polne dukty, dziurawe asfalty.

Trochę postojów na drodze na podżeranie i kombinowanie z mapą, zaniżyło średnie wyniki tętna i prędkości, jazda bez funkcji autostopu w rejestracji gps.

Przebieg jazdy z tracka poniżej. (Kliknij w ikonkę Motoactv)

Przebieg trasy na mapie rastrowej topograficznej. (Kliknij w mapkę aby powiększyć)