avatar Ten blog rowerowy prowadzi pjoz z miasteczka Pszczółki. Mam przejechane 3884.00 kilometrów w tym 2018.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 13.31 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy pjoz.bikestats.pl
  • Sprzęt Magnum Destiny

Trening szosowy rowerem górskim

Czwartek, 1 września 2011 · dodano: 02.09.2011 | Komentarze 0

Dziś sobie powyciskałem asfaltem dla odmiany po Żuławach z dziadkiem sąsiadem(65lat) 80km. Trasa : Pszczółĸi - Krzywe Koło - Leszkowy - Kiezmark - Świbno - Sobieszewo - Przejazdowo - Suchy Dąb - Pszczółki.
Wiedząc, że dziadek co dzień trenuje i lubi ostrą jazdę, zacząłem od 35km/h i nawet w miarę równo się jechało. Tępo powiem zajebiste - średnia 29km/h, a byłoby lepiej tylko jego rower nie opanowywał kilku km szutrów. Mówił, że jeszcze takiego wyniku nie miał - a powiem jechał nieźle, przy okazji zmiany sobie poćwiczyłem i siedzenie na kole. No i morze w Sobieszewie sobie obejrzałem. Powiem tak - do treningu jazdy wytrzymałościowej dobry teren, dodatkowe opory (wiatry), ale asfalty nudne na częste wyjazdy. Wolę urozmaicony leśny teren.